Relacja z klientem jest niezbędna, jeśli chodzi o wzrost przedsiębiorczości, a dobra i silna kultura firmy, która łączy satysfakcję klienta z pracowników, w których firma inwestuje, może być czynnikiem napędowym dla lepszej wydajności. Poświęcenie może nie wystarczyć do skalowania i rozwoju. Firma potrzebuje właściwego wykorzystania zasobów, odpowiednich narzędzi i oprogramowania, odrębnych i zaangażowanych działów dla sprawnego propagowania i postępu całej organizacji.
Jak już powiedziano, , większość przedsięwzięć biznesowych starają się utrzymać relacje z klientami z pomocą infolinii. Systemy call center usprawniają część satysfakcji klienta do stania się jednostronną sprawą i skupiając się głównie na połączeniach głosowych. Niektóre infolinie zapewniają wielokanałowe interakcje z klientami, ale zazwyczaj te komunikaty pozostają pojedynczymi dla platform, na których odbywa się komunikacja. Biznes wymaga wielokanałowego (omnichannel) centrum kontaktowego w chmurze , aby zapewnić pełny poziom satysfakcji klienta na całej jego drodze interakcji Twoją firmą.
Czym jest centrum kontaktowe w chmurze?
Tradycyjna korporacyjna infolinia zapełnia usługi, które obejmują połączenia przychodzące i wychodzące . Jednak centrum kontaktowe jest złożonym i wyspecjalizowanym działem organizacji, który zarządza wszystkimi interakcjami z klientami. Agenci komunikują się z klientami za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak telefony, strony internetowe, media społecznościowe, aplikacje, wiadomości, czaty itp. A kiedy centrum kontaktowe jest dostosowane do kompleksowego zestawu narzędzi, usług chmurowych i aplikacji, aby utworzyć wyrafinowane i inteligentne kierowanie połączeniami, doskonałe techniki zarządzania delegowaniem i szczegółową analizę, jest znany jako call center w chmurze, na przykład, Voiptime Contact Center.
Dlaczego centra kontaktowe w chmurze są niezbędne dla przedsiębiorstw?
Dla sukcesu przedsięwzięcia biznesowego istotne jest, aby było zorientowane na klienta, co oznacza obsługę wszystkich problemów klientów w celu utrzymania przychodów i reputacji. Klienci napotykają różne wyzwania w zgłaszając korporacjom swoje niedogodności. Centra kontaktowe w chmurze mogą łatwo rozwiązać ten problemUmożliwiają klientom komunikację za pośrednictwem preferowanych kanałów, takich jak telefon, wiadomości lub czat, zgodnie z ich przydatnością i dostępnością. Zapewniają również inteligentny routing połączeń i wiadomości do odpowiedniego działu, aby szybko rozwiązać ich problemy. Oto kilka innych korzystnych aspektów centrów kontaktowych w chmurze.
-
Szybkie wdrożenie
Zasoby i nowe osiągnięcia technologiczne muszą być zainstalowane szybko i stać się funkcjonalnymi dla usług lub wsparcia klienta. Jednak przygotowanie zasobów i technologii z lokalnymi serwerami lub lokalnymi centrami danych staje się absurdalnie spóźnione. Centra kontaktowe w chmurze zwalczają te opóźnienia, ponieważ dostęp do nich można uzyskać jako usługę od firmy hostingowej, a aplikacja jest gotowa do działania. Nie ma potrzeby poświęcać tygodni na stosowanie konfiguracji, instalowanie aplikacji, testowanie i przechowywanie zasobów. Wszystko można pobrać za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
-
Uprawnienie pracowników do pracy zdalnej Centra kontaktowe oparte na chmurze zapewniają pracownikom elastyczność pracy zdalnej.
Ponieważ do oprogramowania można się zalogować online, dostęp do narzędzi i funkcji staje się niezwykle łatwy dla pracowników, a zarządzanie agentami dla administratorów staje się jeszcze łatwiejsz. Praca zdalna nie tylko pomaga zwiększyć produktywność i podnieść agentów na duchu dzięki wolności i elastyczności, ale także znaczne obniża wydatki, ponieważ powierzchnia biurowa do wynajmowania się zmniejsza. Plan zdalnego agenta prezentuje rozszerzające się możliwości biznesowe nawet w skali globalnej, ponieważ agenci mogą połączyć się z platformą i zarządzać połączeniami z dowolnego miejsca.
-
Poprawa rentowości i kontrola kosztów
Podczas analizowania nowej technologii, narzędzia lub usługi, najbardziej istotnym składnikiem, który należy uwzględnić, jest jej koszt dla firmy. To dość oczywiste, ile centra kontaktowe w chmurze kosztują firmom przy takiej ilości korzyści. Zasadniczo, ponieważ część sprzętowa (tzw. hardware) zostaje wyeliminowana, koszt staje się minimalny. Centra kontaktowe w chmurze nie wymagają również znacznych wstępnych inwestycji w integrację istniejących kanałów komunikacyjnych z infrastrukturą CRM czy centrum kontaktowego. Rozwiązania hostowane mają w większości przypadków przyjazne dla budżetu aktualizacje i nie przewidują dodatkowych wydatków na konserwację i naprawę sprzętu.
-
Zapewnienie wielokanałowej obsługi klienta
Zorientowane na sukces przedsiębiorstwo utrzymuje otwarte kanały komunikacji dla społeczeństwa i klientów. Klienci mogą komunikować z firmą za pośrednictwem tych wielu kanałów. Klient może wchodzić w interakcje poprzez bezpośrednie połączenia głosowe, systemy IVR, czaty internetowe, media społecznościowe, e-maile lub SMS-y. Omnichannel (wielokanałowy) contact center pozwala agentom wspierać klientów w różnych kanałach jednocześnie, co zabezpiecza scentralizowaną bazę danych każdego klienta,zawierającą problemy, rozwiązania i rozmowy. Na przykład, jeśli klient zadaje pytanie poprzez online czat lub wiadomość tekstową, a następnie dzwoni poprzez click-to-call service, agent ma już aktualizację zу wszystkimi tymi apelami i odpowiednio zapewnia rozwiązanie.
-
Dostęp do ciągłych aktualizacji i funkcji
Ponieważ systemy call center w chmurze działają za pośrednictwem połączenia internetowego, dostęp do aktualizacji stają się prostszy Każde logowanie do oprogramowania cloud contact center prezentuje najbardziej zaktualizowaną wersję i funkcji bez żadnej konfiguracji lub instalacji.
-
Skalowalnie w rozwoju dzięki interfejsom API
Firmy muszą nadążać za postępem w technologii i czasu. A to można zrobić, gdy przedsięwzięcie biznesowe jest skalowalne i nie jest ograniczone przez emblematyczne licencjonowanie i sprzęt. Ale z centrów kontaktowych w chmurze, zasoby można wydobywać z ogromnych centrów danych dostarczanych przez chmurę za pomocą interfejsów programowania aplikacji (API). Interfejsy API skalują się automatycznie zgodnie z konkurencją rynkową i zapewniają obsługę klienta w czasie rzeczywistym bez ryzyka wdrażania nowych zasobów lub konfiguracji.
Materiał zewnętrzny.